Încredere

Ieri, în drum spre casă, m-am oprit la un magazin în care nu mai intrasem de mai bine de un an de zile. Fusesem doar ce câteva ori anul trecut în primăvară. Mare mi-a fost mirarea când doamna de acolo m-a salutat şi a vorbit cu mine foarte familiar, mă recunoscuse imediat. Era tare simpatică. Mi-am amintit că în copilărie, eram cu fratele meu la ziua unui prieten de-al său, coleg de şcoală, iar tatăl acestuia mi-a spus că am un chip ce se reţine uşor, îl vezi o dată şi nu-l mai uiţi. M-am abţinut cu greu să nu râd, dar m-am gândit că domnul are prea multă imaginaţie. Glumea… Chipul meu e unul obişnuit, cu nimic ieşit din comun.
Mă uitam la produsele de pe raft, încă nu mă hotărâsem ce anume să cumpăr, când deodată doamna mă roagă să o ajut cu ceva. Să rămân în magazin câteva minute, până merge peste drum să cumpere lapte. Peste drum e un platou cu leagăne, o troiţă şi câteva rulote în care se vinde miere, lapte, brânză, prăjituri de casă, pâine şi produse din carne la preţ de producător. Nici n-am apucat să mă dezmeticesc, că doamna deja ieşise din magazin. Mă gândeam doar să nu intre cineva şi să-mi ceară mie indicaţii sau să cumpere ceva. 🙂
N-a stat mult, dar am avut destul răgaz să mă gândesc că doamna respectivă are încă încredere în oameni. 🙂

O poza cu ce am cumpărat de acolo şi am lucrat. De fapt ăsta era scopul, să mă relaxez făcând ceva frumos. 🙂
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Încredere

  1. Corina zice:

    Se pare ca nu doar ai cumparat ceva frumo pentru a te relaxa ci ai si primit un dar superb pentru a te simti bine….Ma bucur ca inca mai sunt oameni cu sufletele deschise.

  2. Ramona zice:

    Ce frumos ai spus, Corina! Ai dreptate, nu mă gândisem la asta.

  3. Melly zice:

    Frumos imi reda increderea in oameni si bunavointa!Frumoasa cutiuta! Sa o folosesti cu mare drag!

  4. Ramona zice:

    Mulţumesc, Melly. Ai un blog foarte frumos 🙂

  5. corina zice:

    ramona, intradevar e ceva extraordinar sa poti avea incredere in oameni….De multe ori vorbeam cu sotul despre acest lucru.Ne miram cum de spaniolii au atata incredere intr-o femeie venita din alta tara fara sa-i cunoasca familia sau macar ceva despre felul ei, si au incredere sa-si lase casa cu chei cu tot pe mana femeilor care le face curatenie in casa…mare lucru…Eu si dupa 10 ani ma minunez de ei… :)Mi-a placut postarea, si bineinteles cutia este deosebita!

  6. Ramona zice:

    Corina dragă, îţi mulţumesc. Da…spaniolii sunt oameni deosebiţi. Mama mea s-a întors din Spania de o săptămână şi mi-a povestit că bătrânica de care avea grijă s-a despărţit cu lacrimi în ochi de ea iar familia ei au copleşit-o cu daruri. Cu toate că au îndrăgit-o, eu tare n-aş vrea să se întoarcă…Dumnezeu cu mila…

Lasă un comentariu