Arhiva zilnică: octombrie 4, 2008

"Eu, Dumnezeu, te iubesc!"

“L-am cautat pe Dumnezeu in oamenii din satul meu. Apoi in carti, in idei si simboluri. Dar acest lucru nu mi-a dat nici pacea, nici iubirea. Intr-o zi am descoperit in scrierile Sfintilor Parinti ai Bisericii ca e cu putinta … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Etichetat , | Lasă un comentariu

Poti sa ma ajuti?

Consmarie Rădulescu are 7 anişori. Anul trecut a fost diagnosticată cu neuroblastom de glandă suprarenală stângă cu multiple metastaze abdominale. A urmat operaţia – care a fost un succes din punct de vedere chirurgical – si 10 luni de tratament … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Etichetat | 2 comentarii

Cuvantul de mangaiere

Atunci când spui cuiva un cuvânt greu, jignitor, batjocoritor, ironic , zeflemitor ești un om crud.Ești un tiran sadea.Provoci Celuilalt suferințe de nedescris.Cuvântul care lovește rănește și e mai tare, mai dur, mai terifiant decât pumnul, palma, piroanele, biciul cu … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Etichetat , , | Lasă un comentariu

Daca e sambata, e muzica!

Stefan Hrusca „Balade speciale”Versuri George Tarnea http://www.trilulilu.ro/embed-audio/carmenviorica/da0297ac129274show_da0297ac129274(448, 46);BALADA CELUI CARE SUNThttp://www.trilulilu.ro/embed-audio/carmenviorica/5c2c9c8d90683eshow_5c2c9c8d90683e(448, 46);Stefan Hrusca-Balada trecerii prin spinihttp://www.trilulilu.ro/embed-audio/carmenviorica/3632601c1db44bshow_3632601c1db44b(448, 46);BALADA INTREBARILOR Va invit sa va incantati auzul si cu:Octombrie muzicalCântece de toamnă

Publicat în Uncategorized | Etichetat | Lasă un comentariu